wtorek, 26 sierpnia 2014

Dylemat związany z wyborem okien

Witajcie, jestem młodą mamą, która wraz z mężem urządza nasz nowo wybudowany dom, do którego w najbliższej przyszłości mamy zamiar się wprowadzić. Postanowiłam założyć bloga, na którym będę opisywać nasze kolejne kroki.


Wpisy zacznę od opisania trudnej decyzji jaką był dla nas wybór okien PCV do naszego domu. Ani ja, ani mój mąż nie znamy się za bardzo na oknach i nie wiemy do końca czym różnią się od siebie wszystkie ich rodzaje. Problem polegał głównie na tym, że zawsze bardzo podobały nam się okna drewniane i takie chcieliśmy mieć w naszym nowym domu. Jednak kiedy przyszedł czas podjęcia decyzji zaczęliśmy się obawiać, czy okna drewniane będą równie trwałe co okna PCV. Teoretycznie, np. możliwość wyprężenia pojawia się w obu przypadkach, przy drewnianych pod wpływem deszczu, a przy plastikowych pod wpływem promieni słonecznych, ale zaczęliśmy się zastanawiać dlaczego większość ludzi wybiera okna wykonane z PCV. Ostatecznie tak naprawdę nie uzyskaliśmy odpowiedzi na wszystkie nasze pytania, ani też nie udało się rozwiać wszystkich naszych wątpliwości, tak więc zdecydowaliśmy, że pewniejszym rozwiązaniem będzie jednak wybór okien plastikowych. Mam nadzieję, że nie dojdzie do takiej sytuacji, że za jakiś czas dowiemy się, iż okna drewniane były by równie dobrym rozwiązanie, ponieważ pewnie będzie nam nieco przykro.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz