sobota, 30 sierpnia 2014

Ciekawe dodatki

Tym razem opiszę moje zamiłowanie do dodatków. Jestem osobą niezwykle zwracającą uwagę na szczegóły, stąd też bierze się moja drobiazgowość w doborze dodatków do naszego nowego domu. Jak tylko kończymy wyposażać jakieś pomieszczenia, ja zaczynam szukać dodatków, które zadbają o ciepły, rodzinny klimat i sprawią, że czas w nich spędzany będzie miły i relaksujący. Za każdym razem mąż twierdzi, że nieco przesadzam, że nie da się takimi drobiazgami zrobić wnętrza i że nie powinnam poświęcać na to tak dużo czasu. Jednak kiedy skończę urządzać dany pokój, zawsze chwali włożoną przeze mnie pracę i serce oraz przyznaje, że było to warte zachodu. Sam jednak nawet nie próbuje czegokolwiek aranżować. Ale przejdę do rzeczy, ponieważ chciałam Wam w tym wpisie napisać o czymś co ostatnio odkryłam szukając jakiegoś ciekawego urozmaicenia naszego salonu.





Przeglądając strony internetowe w poszukiwaniu inspiracji natrafiłam na sklep internetowy posiadający w swojej ofercie fotoobrazy, fotoalbumy i ogólnie różne gadżety ze zdjęciami. Na początku nie byłam do końca przekonana czy jest to dobry pomysł, planowałam bowiem po prostu powiesić ramki z naszymi zdjęciami. Ostatecznie jednak zdecydowałam się zamówić trzy fotoobrazy z naszymi zdjęciami. Pomyślałam, że jeżeli mi się nie spodobają, to po prostu wrócę do pomysłu z ramkami. Ale kiedy moje zamówienie przyszło gotowe efekt przerósł moje oczekiwania, okazało się, że są to naprawdę pięknie i porządnie wykonane gadżety, które obecnie wiszą w naszym nowym salonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz